Kétforrás

2007.04.26. 15:28 | adr | Szólj hozzá!

Kicsit húzzuk meg a témát, hogy időben utolérjük magunkat. Legalább két külső forrást meg kell említenem, ahonnan számos hasznos tippet be lehet szerezni egy webes fejlesztés indulásakor és mindkettő friss nézőpontból közelíti meg a témát.

Az egyik Guy Kawasaki közel 40 perces előadása, The Art of the Start címmel (ez a könyvének is a címe), amelyben a startup indításához ad tanácsokat. Már nem élnek bennem élénken emlékek a részletekről, de ami mindenképpen idevág, hogy mikor mentem a legelső találkozóra a srácokkal, akkor ebből merítettem. Ha kétkedő, vagy ostoba hozzáállást tapasztalsz azok részéről, akik nem képesek felfogni az ötleted jelentőségét, akkor nevesd ki őket, mert vagy ostobák, vagy csak irigyek. (Vagy szar az alapgondolatod, de ezt tesztelheted egy hozzád közelebb állóval. Ha ő visszadobja, akkor felejtsd el.) Kishitűségre nincs szükség.

Szerencsére ilyesmit nem tapasztaltam, konstruktív emberekkel találkoztam, komoly és lelkes hozzáállással. Ennyit a fényezésről, majd talán ők is írnak valami hízelgőt rólam hehe.

A másik ilyen forrás a 37signals Getting Real című könyve. Rögtön a találkozó után küldte át nekem Dávid, kinyomtattam, megettem. Rövid és világos instrukciók, korrekt tanácsok, melynek hatására kidobtam az összes papírt, amit addig teleírtam funkciótervekkel és képernyő vázlatokkal és helyettük HTML-be kódoltam az elképzeléseimet, nem törődve a kidolgozatlan részletekkel, vagy a homályos foltokkal - azok majd kialakulnak a munka során. A lényeg, hogy kézzelfogható legyen az elképzelés. Ez segít elindítani a gondolatokat és fogja a kezünket az első lépéseknél.

Mindkettő alapvetés ajánlott, a webisztánon egyébként az elsőről van egy pár szavas összefoglaló jegyzet.

Címkék: könyv előadás történet kezdetek ötlet alapvetés

A bejegyzés trackback címe:

https://ideaexists.blog.hu/api/trackback/id/tr6163890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása